söndag, juni 19, 2016

Småsegt i Borås

Lämnade i Lördags ett extremt regnigt Norrtälje för ett lite mindre regnigt Borås (!) och 2 dagar Västgötacup.
Hade inte mina bästa racedagar där och placerade mig mitt i den drygt 30 man starka resultatlistan båda dagarna.
Eftersom jag i år tänker vägra att bli sådär extremt sommarseg som jag brukar bli, så sänkte jag förväntningarna lite redan innan racen och och genomförde dom på ett rätt stabilt sätt, fast det kändes rätt segt i helgen. .
Bättre att vara halvnöjd med att i alla fall genomfört, än att försöka bajsa på sig för att prestera topp när inte den riktiga formen finns där och bryta eller nåt.

Farten räckte i alla fall med nöd o näppe till att ta pallplats båda dagarna i H 50.
En klass som jag inte kör än, men snart så...
Man ska ju se framåt säger dom...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra kört då! Men se inte fram emot att hamna på dödhalvan ;-) bättre att njuta av ungdomen så länge du är där!

stefan sa...

Framtiden bakom sig :)