tisdag, september 20, 2016

Jag har ljugit

I helgen körde jag min allra sista Swecuptävling som H 40 cyklist.
10 år av stabilt tävlande har passerat snabbt.
Dock inte lika stabilt som jag tidigare nämnt för efter en lite noggrannare undersökning så minns jag att jag faktiskt bröt 2 tävlingar och icke ställde upp i en tävling 2012 pga axelskada.
Ändå rätt lite smolk i den stabila bägaren eftersom jag ändå är den som startat o gått i mål i flest race av alla cyklister i Sverige alla klasser inräknade.
Vågar jag påstå?
Bästa enskilda resultat på en deltävling är en 3e plats i Vårgårda 2010
Bästa totalresultat är 3e platsen 2014 efter troget poängsamlande.
Poängsamlande är väl det som jag ängnat mig mest åt även om jag har en del bra resultat mellan varven också.
I helgen blev jag lite halvlojt 12a efter ett rätt trögt race där jag inte skulle ha tagit ens en pallplats i nästa års tävlingsklass för mig.

H 50!!!!!

Inga kommentarer: