söndag, oktober 02, 2016

Seasons end

foto J. Sarota
2014 blev jag 2a i Vista MTB, lite drygt 4 min efter vinnaren GT
Igår på samma race var jag också lite drygt 4 min efter vinnaren GT, men det räckte bara till en 16 e plats.
2014 lite skitigt o lite tunnare startfält
Igår snustorrt och supersnabbt samt stort startfält
Det har definitivt blivit rejält ökad konkurrens i mellansegmentet i Västgötacupen i H40.
Och det är där jag verkar höra hemma.
Mitt i
Lite lagom
Sämst av dom bättre.
Eller bäst av dom sämre?

Nu står snart vinterträning på agendan
Det är jag faktiskt rätt bra på

Nästa år då jävlar!!

Som nybörjare bruka säga....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte bara nybörjarna säger "nästa år..." :-) som vanligt gäller nog att det viktigaste passen är de som blir av.
Du ska vara välkommen upp i herrklassen nästa år!

stefan sa...

Tack Robban.
Såg att ni äkta gubbar va o cyklade lite äkta cykling i helgen (MTB)
:)

Anonym sa...

Japp, det var fint i Säfsen. Det fanns både lätt och svår MTB cykling. Efter att ha provat teknikbanan höll vi oss till den lätta cyklingen :-)