torsdag, mars 16, 2017

En retning och en fövandling

Häromdagen väntade jag väldigt länge med att inta föda efter att jag kört ett rätt hårt pass på gymmet för att reta kroppens system lite.
Jag väntade så länge att jag fick darrningar av lågt blodsocker, och när dörrhandtaget skallrade när jag skulle öppna dörren och släppa ut katten insåg jag att jag behövde äta.

Det var gott att äta då...

Detta beteende ledde till jag fick en mycket värre träningsvärk än vanligt dagen efter (igår) och som den gamla vekling jag är förmådde jag inte träna.
Och som vanligt när jag är lite sliten av träning och precis innan det vänder tillbaks uppåt igen så var jag extremt trött på jobbet idag.
Typ zombie.
Denna zombie sätter sig på innecykeln senare på kvällen o kör specialfyror och gör kanske det bästa inomhuspasset på hela vintern.
Känner mig urstark o tänker nästan dra en fyra till men avstår o mår bra istället.

Summa summarum: En lat människa behöver brytas ner till en zombie ibland för att förvandlas till en stark människa.
Stark en liten stund...

Inga kommentarer: