onsdag, januari 06, 2021

"Men det här var ett nödvändigt race"

Som sig bör (nästan) alla trettondagar sedan 1997 så kördes idag trettondagsracet på Nordrona.
Jag räknade till 22st(?) startande vilket är topp 3 i deltagarantal genom åren.
Dom flesta från Täby men oxå ett gäng från Norrtälje.

Från min synvinkel så blev det ett riktigt bra race då hela kroppen svarade klockrent och det var bara 4 st som lyckades vara före mig i mål
Alla dom var yngre eller betydligt yngre än jag så man är ju inte helt offside än... tror jag?
Hann 15 varv innan timmen tog slut och det blir ju några höjdmeter på den banan.
Snabbt o fruset underlag mestadels

Kul, men mådde spy efteråt
Tog ut mig lite 

Ja vi var 22 st som startade och inte 8 st, ingen hade munskydd, men vi höll kanske 2 meters avstånd, (plus minus 2 meter...)

Men det här var ju faktiskt ett nödvändigt race......

Undertecknat Chefen MSB






Inga kommentarer: