torsdag, juli 22, 2021

No brain

 Mellan dom glesa uppdateringarna på denna viktiga blogg så har jag hunnit med både vanliga sommarsaker och en hjärntransplantation....

Nåja har iallafall uppgraderat framgaffeln på tävlingscykeln till en raceday-cartridge istället för original brain-enhet o det blev ju mycket bättre med mindre friktion o skönare dämpning o låsning

Kanske skulle behöva göra en hjärntransplantation på mig själv oxå för att få en mer friktionsfri funktion, men jag ska prova ett tag till med den enhet jag är född med....


Braingaffel. Nu utan hjärna.





Och här kommer lite bilder på vad jag i övrigt ägnar mig åt denna fina sommar.


Vilar efter träning



Sover



Badar



Samt har lite panik över att semestern kommer att ta slut väldigt fort i år oxå.....






Inga kommentarer: