måndag, april 25, 2011

Måste skriva lite..

Visst, jag har tillgång till datorer i min omgivning, men inte internet hemma ännu, och därför har det inte blivit nåt skrivet på ett bra tag.
Men nu har jag lånat en dator en stund och tänkte bara yppa några ord om årets tävlingspremiär som var lite konstig för mig.
Premiären i Södertälje bjöd som vanligt på fina banor men kanske lite få startande, men kvaliten på dom som startande var det sannerligen inget fel på.
Innan denna helg trodde jag definitvt inte på några stordåd för min egen del eftersom jag tränat väldigt dåligt sista 3 veckorna pga av flytt och husarbete som jag hatar.
Men efter att ha väckt dom sega benen på lördagens sprintrace (där jag med tur och taktik lyckades bli 7a), så fanns mina bra tävlingsben med mig igen på söndagens xc.
Nästan chockad gick jag i mål som 9a och hade fajtats bra hela loppet, men fick ge mig om kampen om 8 e platsen i sista backen då mina otränade( ? )ben började krampa.
Var ändå väldigt nöjd med min swe cup premiär.
Nu är det ändå ingen som läser det här eftersom dom få som läser min blogg tröttnat på den långa frånvaron från min sida.
Men det blir bättre om nån vecka.
Hörde ni det!!!?
Nån?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man läser.. bra race i helgen kul att vi är ett bra gäng jämna gubbar som fajtas om placeringarna lite efter "eliten" i P40 ;-)
/Peter Ö

Anonym sa...

Klart jag kollar ibland....bra kört iaf!

Christer Claar sa...

Nog går jag in och kollar din blogg i mellan åt.
// 8:an

stefan sa...

Skönt att nån läser än...:)
Nu blir det mer bloggande o cyklande ett tag.