tisdag, juni 28, 2011

Still alive

Jodå jag är med än, även om jag har ett lite stelt leende på läpparna.
Har varit lite för upptagen, lite för oinspirerad, lite för trött, lite för bortrest eller lite för... ja vad du vill.... Så det har blivit lite glest bloggat..
Har varit i det fina landet Slovenien (Kranjska Gora), för att hjälpa duktiga cyklister från Sverige att bland annat få i sig lite vätska på EM i MTB för veteraner.
Hade även min träningscykel med och körde ett antal timmar i berg o dalar i 3 olika länder.
(Sloveninen Italien o Österrike).
Väldigt fin cykling.
Inte så bra form.
Men jag hoppas att intervallträning på över 1000 meters höjd ger lite placeboeffekt iallafall..
Och jag hoppas att jag blev inspirerad av att se Gunnar göra ett suveränt EM lopp och endast bli slagen av den regerande världsmästaren.
Att se dom allra bästa tävla på större tävlingar brukar faktiskt göra att jag mest känner mig rätt liten o dålig själv, för jag är rätt dålig just nu.
Men jag börjar vänja mig..

Inga kommentarer: