lördag, juli 06, 2013

Ibland fattar man ingenting..!

Har kört en hel del distans den här veckan och jag väntade mig inga kanonben när vi skulle köra träningsrace i slalombacken idag.
Några kanonben hade jag verkligen inte heller, men däremot så reagerade pulsen som om jag skulle varit hur utvilad som helst och jag hade 96% av maxpuls på toppen av den värsta backen.
Ungefär vad jag kan ha när jag är tävlingsladdad och högmotiverad och gör topp-prestationer.
Men det gick istället segt och sakta och jag hade kass återhämtning och flåsade som en kolsjuk storrökare.
Stora variationer i dagsform är det just nu kan man säga.
Men jag kämpade i alla fall runt alla varven så fort jag förmådde och var ändå lite nöjd efteråt.

Och när jag kom hem hade det ringt nåt konstigt nummer på hemtelefonen.
Kollade upp numret och det var "Svenska spermabanken för hundar" som hade ringt.
Undrar vad dom ville?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha spermabanken för hundar :-) Robban

stefan sa...

Nån kanske hörde att jag flåsade som en hund, alternativt förväxlat mig med nån av tävlingshundarna som brukar tränas i slalombacken..