torsdag, februari 06, 2014

Ljusare

Med hjälp av tejp och tändstickor så lyckades jag hålla ögonen öppna då jag i 3 dagar halvsovit mig genom en kurs.
Därför var det ikväll extra skönt att sticka ut o köra lugn mörkerdistans, vilket behövdes både för att jag ville ha frisk luft, plus att senaste 10 dagarnas träning nästan uteslutande bestått av hårda pass.
Det värkte extra i mina ben igår när jag körde 19/11 intervallerna..

Ett fantastiskt skönt pass blev det i alla fall ikväll med vindstilla, torra vägar o nollgradigt.
Dessutom premiärkörde jag en ny ännu bättre belysning på cykeln.
Det blev mycket ljusare.
Och nu är det faktiskt dagsljus när man kommer hem från jobbet.

Men det blir snart mörkare igen.
Framåt hösten
Så de finns ingen anledning att vara glad....

2 kommentarer:

Anonym sa...

19/11 what ...? svar direkt!

stefan sa...

De e de senaste ;)