söndag, augusti 03, 2014

Cyklat i Norrland

Var till Härnösand o fyllde ut lite tunna Swecup startfält i helgen.

Lördagens sprint blev en ojämn match mellan min negativa inställning till mitt eget deltagande i sprinttävlingar och eventuella positiva tankar.
Negativa inställningen vann totalt överlägset och jag blev omedelbart utslagen i kvalet med långsammast tid av alla i klassen.

Dagens XCO var i alla fall med nöd godkänt där jag i från en näst sista plats i den klassblandade starten i alla fall körde på tills jag blev 7a av dom 11 som behagade starta i H40 klassen.
Alldeles för långt från dom bästa och några till.
Körde nästan jämnt med toppen i damelitklassen
Nästan alltså

Kände mig lite väl mycket som en trött farbror som skramlade fram bland dom lååånga berghällssektionerna och inte hade jag direkt nåt klipp i backarna heller.

Men va fan, man har sina svackor under en 23 år lång "karriär"

Inga kommentarer: