lördag, juni 13, 2015

DJÄVLIGT långsamt?

Det var lite tunna startfält i dagens race i Västerås så det fanns chans att även jag skulle ta en pallplats.
Och så blev det.
Av erfarenhet från detta ställe ända från 1995 så vet jag att man  måste komma över nån sorts hastighetsgräns för att få flyt på dom steniga o rotiga o berghälliga o kurviga banorna här.
Jag är hyfsad på såna banor om det finns tillräcklig fart i benen, men det var det inte idag.
Hamnade skramlande själv i ingenmansland större delen av loppet och min moral o kraft förmådde inte hålla farten ordentligt.
Fick glädja mig åt att GT var klart snabbast av alla i hela startfältet, inklusive eliten, så någon förstaplats för mig hade varit rätt omöjlig idag..
Men det hade varit lite roligare att vara 2a
Nästa gång, då DJÄVLAR?

Inga kommentarer: