söndag, maj 14, 2017

Den stora tröttheten i Vårgårda

Swe cup i Vårgårda idag.
Tyckte att den jobbiga startbacken kändes rätt lindrig i år.
Men det var tyvärr det enda lindriga.
Flög över styret i nya branta skråkurvan redan i starloopen och stukade höger lillfinger.
(Stukade vänster lillfinger i Lördags så det jämnade ut sig)
Kom ändå upp rätt snabbt o körde ikapp det jag förlorat på ett kvarts varv.
Sen blev jag stum
Så stum att jag tänkte bryta redan efter ett varv men jag bestämde mig trots låg moral att i alla fall köra runt när ändå jag suttit o åkt bil 50 mil på förmiddagen för att komma dit.
Långsam precis överallt

Det blev i alla fall ett av mina sämsta lopp i världshistorien och jag lyckades med konststycket att bli sist av dom som gick i mål i H50

Joråserrusåatte

Inga kommentarer: