söndag, oktober 31, 2021

Cirkeln är sluten



Årets första cykelcrossträningsrace på Grindfältet även detta år.
Rekordmånga deltagare i skiftande träningsgrad o åldrar mellan 7 och 70 plus 

Svenska mästare, veteranmästare, bragdguldmedaljörer, några barn, ett gäng medelålders kvinnor o män som e hyfsat duktiga på att cykla var där.

Och så jag då förstås. Ett medelålders barn som egentligen borde varit svensk mästare och fått bragdguldet och som egentligen borde varit hyfsat bra på att cykla

Men men..

Som vanligt skitjobbigt att köra cx

2 st i startfältet lyckades slå mig.

På denna ganska obetydliga plats, där jag i det mörkaste av Novembermörker för 364 dagar sedan, för första gången träffade en för mig väldigt betydelsefull person som lyst upp min tillvaro


Det var oxå hon som såg till att alla fick godast möjliga fika efter racet





Inga kommentarer: