söndag, november 07, 2021

Allt är relativt..

Det var relativt kallt och det regnade relativt mycket.

Relativt många kom trots det och deltog på höstträningsracet i cykelcross

Fast relativt få jämfört med förra helgen

Det gick relativt tungt för mig att cykla

Men ändå relativt lätt, med tanke på att jag har typ en halvliter vätska i höger knä

Relativt lite vätska ändå, det kunde ju varit en hel liter

Mitt högra knä är relativt slut i jämförelse med mitt vänstra

Blev relativt blöt och kall i regnet o vätan

Så kall att kallvattnet som kom i början i duschen efteråt, kändes relativt varmt

Relativt vita fötter i förhållande till min röda näsa

Relativt nöjd sov jag relativt länge under filten i soffan lite senare

Min relativt gamla katt sov relativt nära mig

Denna söndag gick relativt snabbt

Nu har jag skrivit relativt så många gånger att ordet relativt ser ser relativt konstigt ut


Mina blöta cykelskor är relativt torra nu, men fortfarande relativt skitiga.






Inga kommentarer: