måndag, januari 23, 2012

Fonusvarning?

Ibland märker jag mot min vilja att jag är lite äldre än 25.
Pendlade till jobbet med vintercykeln och jag hade DUBBDÄCK monterade på den, för första gången i mitt liv.
Hade lite ont i ryggen på samma ställe som ja fick ryggskott på för några år sedan.
Ont i vänsta axeln efter en skridskovurpa för ETT ÅR sedan.
Högra armen var kraftigt försvagad av en tennisarmbåge efter för mycket hemmamåleriarbete o oergonomiska gamla shimano paddelväxelreglage, som nu bytts ut på min vintercykel.
Rätt som det var så hade jag nackspärr oxå och kunde bara titta åt vänster!

Fann mej själv byta ut kvällens styrkepass för bålen, mot rena uppmjukningsövningar, modell pensionär..

Men det fanns några ljuspunkter oxå!
Det var nästan ljust när jag slutade jobbet och talgoxen sjöng lite försiktigt sin enklaste vårsång i morse.

Trevligt!

Inga kommentarer: