tisdag, december 25, 2012

Hej mitt vinterland......

Hade förväntat mig att vara själv på Juldagens lilla träningsrace EFTERSOM DET SOM VANLIGT SNÖADE SOM FAN!
Jag hade förväntat mig cykla lite håglöst ensam i den decimeterdjupa snön tills jag ramlade och sedan strunta i att resa mig för att sedan bli inplogad i en brunslaskig snödriva o dö.
Men det kom 3 st deltagare till, så det blev lite roligare än så iallafall.
45 minuter i sladdrig nysnö men faktiskt hyfsat bra ben, så jag tappade under hela racet bara ca 30 sek på GT som inte hade sin bästa dag och kanske oxå helst skulle vilja ligga inplogad i en snödriva.

Det blev som sagt iallafall lite roligt och man fick blåsa ur sig lite så man mådde prima efteråt.

Ifjol den här dagen var det 10 grader varmt, barmark sol o vindstilla.
Det minns jag väl, eftersom jag den dagen gick i skogen o fixa en bana för att rejsa på på annandagen då det var ännu varmare.
Föredrar nog fjolårets vinter

Inga kommentarer: