lördag, augusti 10, 2013

Km silver!!!


Till min fördel så hade det kommit lite regn o gjort min hemmabana lite slipprig när CK Norrtäljes KM i XCO avgjordes idag.
Ett öppet KM, kryddad av duktiga utsocknes cyklister.
Blev lite tagen på sängen av det hala själv, eftersom jag kört banan tidigare i veckan då den var snustorr o supersnabb
Gjorde dock ett stabilt lopp i stenhård konkurrens och blev 2a i KM och 5a i racet.
Lyckades hänga med och slå alla som jag kan slå vid gynnsamma tillfällen.
Dom som jag inte slår, ens vid gynnsamma tillfällen, iallafall inte i år, var en bit före..
Skönt med lite fokus.
Det har varit lite dåligt av den varan sedan början av juni egentligen.
Och då kan man inte cykla fort.

Så, då har jag iallafall gjort ett inlägg i bloggen igen.
Föga intressant som alltid?


1 kommentar:

Anonym sa...

Du såg stabil ut. Förhoppningsvis får du blogga nått positivt i dag också! /Robban