måndag, september 09, 2013

Fiasko


Hade vissa förhoppningar på att göra ett riktigt bra lopp i helgens swecuptävlingar i Vårgårda.
Jag gillar den banan och där har jag min hittills enda pallplats i swecup från 2010
Men efter en dålig start i den stora startgruppen så kom jag aldrig igång nån gång under loppet.
Överhuvudtaget.
Nästan lika segt som på SM
Efter att ändå ha segat mig till en placering en bit bak i fältet som i alla fall skulle givit mig tillräckligt med poäng för avancemang i cupsammandraget, så skramlar kedjan av i ett stötigt parti ca 10 minuter från mål och jag lyckas göra 2 "knutar" och 2 veck på kedjan när jag trampar till.
Det tog en hel del tid at reda ut knutarna och det tog ännu längre tid att ta sig i mål med den demolerade kedjan och jag fick gå i backarna på slutet.
Uppgiven och förbannad på allt..

Det går bra nu o så...

Inga kommentarer: