söndag, december 29, 2013

Det går fort nu!?

Senaste veckan har bestått av att vara ledig och jobba lite, sova mycket o träna mycket.
Äta måttligt
Kört en del träningsrace med varierande resultat
Börjar känna mig kapabel att köra hyfsat fort mellan varven.

Idag var jag iallafall kapabel att köra fort, eftersom jag blev fotograferad av fartkamera på väg till Sala för att köra ytterligare ett träningsrace.
Blev jätteglad.
På själva träningsracet i Sala var det svårt att känna sig snabbast, eftersom det gästades av världselit.

Men jag spöade några små barn o några nybörjare i alla fall..
Ordentligt!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Stefan, jag trodde det var på cykeln du var snabb! Vi får iaf hoppas det blev en bra bild..../Robban

Christer Claar sa...

Var det i Heby du var snabb?

stefan sa...

På cykeln var jag bara 5e snabbast, men i bilen....
Själv hoppas jag på en mycket dålig bild

Nej jag blev inte fotad i själva Heby, men nån av dom andra kamerorna mellan byarna där..
Första gången i mitt liv, men jävligt förbannad ändå :)

Anonym sa...

Förstår att det är surt....robban

stefan sa...

Det kostar att leva :)