måndag, april 21, 2014

Outrättat ärende. Igen!!

Jag har haft en väldigt bra träningshelg med ca 9 tim i cykelsadeln på 4 dagar, varav ca 1 tim högintensivt. Det högintensiva hade kunnat varit åtminstone 1,5 tim om jag inte haft materialstrul. Idag berodde det på mitt eget slarvande i att kolla om saker sitter fast innan man kör hårt.

8 st hade kommit för att köra ett litet träningsrace på min hemmabana som var torr o fin o nykrattad samt lite preparerad.
Jag hade väldigt bra ben dom 2 varven jag hann köra idag så det var synd att jag fick stanna o meka cykel istället..
Hade ju kunnat fått på hela skiten idag kändes det som

Men eftersom energi under en säsong inte är outtömligt så förutsätter jag att den energi jag inte fick ut idag kanske kommer att komma ut vid ett senare och "viktigare" tillfälle istället.
Det är ju dumt att bränna allt krut redan i April på hemmabanan..?
Men det är ändå lite surt att inte uträtta en förutsatt uppgift till fullo.

Inga kommentarer: