onsdag, april 09, 2014

"Vem ska jag föreställa i morgon"?

Har sedan i lördags känt mig som en påkörd o skadad katt som ligger i ett dike nånstans o tålmodigt väntar på att det ska bli bättre.

Jag ser till ytan redan betydligt bättre ut förutom en haka som en extremt manlig, tillväxthormonmissbrukande friidrottare.
Hakfläsket ska växa fast säger dom.
Jag är lite skeptisk
Har chockat 3 läkare o 7 sjuksköterskor, som verkar sett sig själva falla ner i avgrunden i det djupa hålet innanför min underläpp.

Nåja jag har bra läkkött o en hel del vana av rehabiliteringar.



2 kommentarer:

Anonym sa...

undrar om hakan är som på bröderna Dalton i Lucy luke? krya!

stefan sa...

Lite ditåt, men den blir mindre.. hoppas jag.. :)

Det är förövrigt nysopat helavarvet runt på finstabanan så det är bara att köra där. För mig dröjer det nog nån vecka till.