lördag, april 19, 2014

Smolk i bägaren

Att jag själv inte skulle vara i precis toppslag varken fysiskt eller psykiskt var väl ingen överraskning när vi idag körde träningsrace vid Norrtälje slalombacke.
Var ju ändå 3e snabbast
Men att min nya värstingcykel skulle skramla som ett lass skit var däremot en överraskning.
Fick avbryta när det var ett varv kvar eftersom jag trodde framgaffeln skulle ramla i bitar.
Kan hända att jag mot min vilja för första gången i mitt liv måste reklamera en pryl....

Här hade jag kunnat skriva en massa skit om märken o cykelhandlare men jag väntar med det ett tag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

F-n vad tråkigt :-( Hoppas verkligen att du får bra grejer snabbt...

Anonym sa...

F-n vad tråkigt :-( Hoppas verkligen att du får bra grejer snabbt...

stefan sa...

Jag med.. men jag är rädd att det kan ta tid. Får väl gå till coop o handla
:/