lördag, september 06, 2014

Inte så dåligt!

Denna sköna höstdag kördes MTB KM i långlopp och jag lyckades få mina ben att fungera rätt bra idag.
10 st kom till start o jag satt med i den 4a mannagrupp som med rätt hög fart avverkade dom 50 km som det ganska precis blev med en liten förlängning av banan.
Blev dock frånåkt ca 7 km från mål o blev 4a.
Men det är faktiskt ganska starka cyklister som åker ifrån mig så jag skäms inte så mycket.
Jag är faktiskt äldst av dom också
Och fetast?
Och mest orakad på benen
Och lite ont i en tand
Kedjan börjar faktiskt bli lite sliten oxå
Lite spolarvätska i bilen
Mycket på jobbet
Katten väcker mig på natten ibland
Fullt i tvättkorgen
Väntat för länge på shimanos 11 delade grupp
En parkeringsbot från Norge
Slut på linsvätska
Luktar svett väldigt lätt just nu
En mygg bet mig på handen precis nu
Desillusionerad

Så egentligen gjorde jag ju en oerhört stark insats idag..

Lite ont i ryggen också förresten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med tanke på att "du inte är lika stark som andra" och hade orakade ben gjorde du ett fantastiskt lopp ;-)

stefan sa...

Ja just det, det glömde jag ju!!