lördag, mars 21, 2015

Vikt nedåt. Svag uppför?

82,5 kg inklusive tyngre träningscykel och vinterkläder, hjälm o skor.
Detta var den vikt jag fick släpa med mig på dagens Kepscup-premiär 2015.

Kände mig lagom taggad o benen kändes ok vid uppvärmning.
Snö o lerföre passar bra för mig för det mesta
Var dock väldigt svag och försiktig i första långa startbacken och hamnade lite för långt bak för att få en bra första halva av racet eftersom det blev lite väl långa rader av folk att köra om, på trånga stigar.
Var svag uppför men hade bra tryck på krönen o slätan.
Jag vinner inte h40 klassen i keps cup som förr
Det finns yngre o snabbare förmågor i klassen
Siktar på H70

Tycker det känns som det var alldeles nyligen som Keps cup 2014 startade.
Och nu har det startat igen..!

Snart är säsongen slut

Inga kommentarer: