söndag, mars 01, 2015

Uppåt på nedgångsfronten

Kan inte direkt påstå att jag bantat, men jag har vidtagit årgärder för att gå ner i vikt litegrann efter vinterfetman
Denna gång har jag gjort lite annorlunda än vanligt.
Och jag har rekordsnabbt kommit ner till runt 70 kg som är en ganska fungerade vikt för mig som är 183 lång och tyvärr bär på en del inte så stora men onödiga arbetarmuskler på överkroppen som inte behövs så ofta vid cykling
2.5 riktiga kilon på 4 veckor är rekordsnabbt för mig.
Ska fortsätta på inslagen bana ett tag till o se vart det leder.

Siktar på 48 kilo och extrem hårväxt på kroppen

Men ojdå nu skojade jag om fel saker igen


3 kommentarer:

Samuel sa...

Jag tänkte nöja mig med 50kg, men hoppas även få till en ordentlig överträning på det;-)

Anonym sa...

Är dj-vligt intresserad av hur du fixar hårväxten? :-)
Behöver något till landningsbanan....

stefan sa...

Ja en ordentlig överträning med kronisk fosterställning inkluderat är inte fel :)

Lugn Robban, vid 48 kg kommer hårväxten automatiskt. Över hela kroppen.

Nåja nog med grotesk "humor" för denna gång