lördag, augusti 22, 2020

Gymträning när det är som sämst..

Var lite gråmulet idag och jag gick till gymet för att träna mina extrema muskler lite.
Det händer ju inte så ofta för min del då jag helt enkelt inte tycker att det är speciellt kul.
Och jag fick alla mina negativa föreställningar om gym bekräftade idag.

Nästan bara halvfeta o hel eller halvstarka män som luktade illa

Dom få kvinnor som var där inne när jag kom var borta innan jag ens hunnit värmt upp 4 min på roddmaskinen.

Nej, inte en illaluktande gubbe till, tänkte dom kanske när jag kom?!

4 min uppvärmning på roddmaskinen kändes oändligt långa trots medelmåttig ansträngning.

Det spelades enbart helt värdelös intetsägande rockmusik från 80 o 90 talet i högtalarna.

Dålig luft trots AC.

Jag var rekordsvag på alla övningar.

Knakade oroväckande i mitt dåliga knä.

Uppgiven nedvärmning på roddmaskin

Och i duschen efteråt stod en korpulent man och pustade i vanlig ordning med duschmunstycket djupt inbäddat mellan pung o anus

Tog en annan dusch utan löst duschhandtag....

Bilden nedan där jag symboliskt "kämpar" med 1,5 kg hantlar i hallen hemma visar ungefär (kanske något överdrivet) hur låga vikter jag kör när jag gymmar.

OCH hur lik jag är självaste Hulken....



Inga kommentarer: