onsdag, april 14, 2021

Ingen riktig struktur


Istället för xco träning blev det idag ett lugnt distanspass på racern i solsken o svaga vindar
Lite ostrukturerat i träningen just nu men vad gör det..
Benen var svaga men annars var det rätt trevligt, vilket det nästan alltid är på onsdagar.

Allt grönare ängar syntes i omgivningen och en o annan hare sprang förbi
Bland vårfåglar jag såg eller hörde var lärka, sädesärla, trana och bofink

Sen kom det en struts o flög förbi på låg höjd, skulle nästan ha kunnat nuddat dess fötter, men mitt intresse fångades istället av en vithaj som hastigt dök i ett djupt dike vid vägen.
Jag tror den jagade jättebläckfisk faktiskt?

Jo jag var trött på slutet av passet

Benen var svaga, men min fantasi är det inget fel på
Det är nästan bevisat

Inga kommentarer: