onsdag, april 07, 2021

Kvällsrehab

Få saker är så sköna som ett spontant mtb-kvällspass i April på lagom mysiga vägar o stigar.

Har en standardsväng som jag tar ibland där men bland annat snurrar i Norrtäljes utkanter
Nästan en raggar-runda, dock har jag aldrig fått nåt ragg och kommer nog inte att få det heller..

Har kurerat och lyckats rehaba ett ryggskott hyfsat senaste dagarna, så kvällens pass blev rätt lugnt
Jag kände nästan inte av ryggen under passet, men det finns en tendens att man glömmer måttlig smärta när man gör saker som är lite trevliga

Gäller även andra kvällsaktiviteter som jag till äventyrs sysslat med på sistone.
Det är egentligen det som är den riktiga rehabträningen...

Och när jag kom hem hade solen gått ner och det var nollgradigt. 
Men en koltrast satt o sjöng i ett träd nånstans


Inga kommentarer: