söndag, april 04, 2021

Vår, toppar och dalar.

Det finns en regel som jag bör följa när jag tränar hårt o mycket.
Den regeln lyder: Träna aldrig mer än 4a dagar på raken utan vilodag

För då blir jag så jävla trött o kinkig

Var pigg glad och euforisk på Långfredagens distanspass, vilket var det sista passet av 4 st hårda eller långa träningar sedan Tisdags.

Igår när jag hade vilodag så var jag så trött o öm i kroppen o grå i huvudet så att vilodagen blev totalt skitkass faktiskt.

Piggare o gladare idag dock.
Och jag kan iallafall aldrig bli utbränd på nåt eftersom jag ledsnar långt innan detta skulle kunna inträffa.

Och ute i den friska vårluften möter man folk PÅ PROMENAD MED MUNSKYDD!!!

Ska snart gå o lägga mig, så det är bäst att sätta på sig hjälmen.
Man kan ju ramla ur sängen..
Har gjort det en gång när jag var liten

Tror jag?


Inga kommentarer: