fredag, december 26, 2008

Kompisar från förr..

Jag var förberedd på att dagens distanspass inte skulle bli så lugnt som det brukar vara eftersom denna dags träningskamrater inte har riktigt samma träningsfilosofi som jag, (med lugna distanspass o hårda intervallpass) men det skulle ändå bli kul att träna med andra träningskamrater som jag inte träffar så ofta, plus att jag behöver pressa systemet lite i min julträning.
Över 160 i medelpuls hade jag iallafall när passet var färdigt ca 2 tim o 15 min senare.
Svettig långt ner i skorna.
Ingen visade nån gång under passet någon som helst hänsyn till att jag faktiskt hade namnsdag idag den 26 December.
Man kände sig svag o ynklig efteråt, mer som om min namnsdag var den 28 december istället.
Menlösa barns dag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

tur att jag inte var med er då jag var seg som sirap i dag!

Jesper Johansson sa...

Har det inte bytt till Värnlösa´s dag???
GOD HJUL

stefan sa...

Menlös passar bättre på mig.