onsdag, december 10, 2008

Samtidigt hemma hos Stefan..


Jag tog nyss det för mig extremt ovanliga beslutet att ställa in ett träningspass vintertid!!
2 plusgrader o pissregn var tillräckligt.
3 tim cykel hade blivit 3 tim cykel dyngsur o svinkall. Har klarat det förut men...
Eftersom jag vet att jag har haft så bra moral dom senaste 2,5 vintrarna så är jag säker på att det här inte blir nån vana. Har max bangat 2 planerade vinterträningspass under dom här åren. Nu blir det 3.
Nästa vecka slipper jag både träningsschema, arbete o svenskt "vinterväder".
Då åker jag till Lanzarote o slappar.
Fast jag kör nog ett pass på nån hyrd cykel om andan faller på.

1 kommentar:

Gunnar Töjren sa...

Trevlig resa då!!! Jag är faktiskt avundsjuk på riktigt. Men du missar coffee cupen på lördag!!! Det blir snörace igen!!!