fredag, oktober 23, 2009

Så många..

...nedlagda bloggar det finns därute.
Men här fortsätter det hela tiden, vecka efter vecka, år efter år.
I snitt 15 unika besök om dagen sedan starten i september 2006. Inte på bloggtoppen direkt..
Men här kan man läsa mycket intressanta saker..
Som tex att det ligger ett använt tuggumi på skrivbordet, som jag glömmer slänga o snart lägger armen i.
Om att jag precis släppte in katten genom fönstret, och hon smutsade ner väggen o golvet när hon hoppade in.
Men jag torkar bort skiten, vecka efter vecka, år efter år.
Och håller ytan fin.

3 kommentarer:

Peter S sa...

Välkommen tillbaka till Svedala och fortsätt ösa på med inlägg!

Undertecknad finns också därute, mest med träningsreggning (jorå du finns ibland med från RR i almanackan) men även med lite annat.

http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=103125

/Peter

Erik Vrang sa...

Skönt att du har vardag också! Jag tittar in ibland och tycker du bloggar bra!

stefan sa...

Tackar.
Imorgon så kanske det blir ett litet reportage från cx cupen i falun från min synvinkel bredvid banan..?

Ska spana in din blogg Peter!