lördag, februari 20, 2010

Slog mig själv med en kilometer!

Denna vidrigt kylslagna februaridag tillbringades delvis i en bod hos GT och körning på trainer upp till alp duez.
Nåt kilo lättare än tidigare, men betydligt mindre väl förberedd än när senast jag provade detta virtuella berg, eftersom jag så sent som igår kväll körde ett 20/40 pass med 47 upprepningar.
Och fast jag är några månader äldre än sist så gick det nästan 4 minuter snabbare denna gång.
Otroligt.
Tryckte ungefär samma watt som sist och detta är beviset på att min enda chans till att bli snabbare, är att vara så lätt som möjligt?

Så om jag tittat bakåt när jag gick i mål idag så hade jag kanske sett min feta tidiga decemberkropp över en kilometer ner i backen..

Hoppas kunna se min min feta Februarikropp nån kilometer efter mig i April?
Och andra feta kroppar oxå för den delen?
Men så feta finns nog inte?

Inga kommentarer: