onsdag, september 01, 2010

Bra flyt

Förvånansvärt bra ben hade jag ikväll när vi drog till Täby för att gästspela lite i Stockholms DM serie i MTB.
Idel kända ansikten.
Det har varit mycket hårdkörning för mig den sista tiden med landsvägstävlingar o träningstävlingar och då brukar mina ben och skalle ge upp efter ett tag.
Det enda jag är lite missnöjd med i kvällens race är att jag tog det lite för lugnt strax efter starten så jag hamnade i onödigt långsam "trafik" som tog lite tid att ta sig förbi, men sen var det bara att köra på.
Jag brukar imponeras av regerande olympiske mästaren Julien Absalon som alltid ställer sig upp och trycker på ordentligt efter varje kurva oavsett om han är trött eller inte.
Så var det för mig ikväll.
Fast det gick nog lite långsammare för mig än när Absalon kör?

2 kommentarer:

Ecke sa...

Kul att ni kom förbi! Svartklädd och fin!

stefan sa...

Det var kul att vara där!
Snabb o fin bana!
Rådde inte riktigt på dom bästa täbykillarna bara.. :)