onsdag, september 08, 2010

Killen i grön tröja

Jag har alltid haft bra koll på mina konkurrenter när jag tävlar, och tycker att detta kan vara viktigt, eftersom man då slipper bli överraskad av att det kommer "en kille i grön tröja" som man inte har en aning om vem det är och blåser förbi.
Detta kan leda till att man drabbas av psykbryt, och att man tycker att man kör dåligt bara för denna okända "kille i grön tröja".
Om man istället som jag har koll och vet att denna "kille i grön tröja" faktiskt vann typ DM i Dalsland 2002, så ser man ju hellre en möjlighet att hänga på honom för en bättre egen placering.
Självklart kan det även hända att jag blir lite överrumplad ibland när nån ny dyker upp.

Många känner bara till dom bästa eller dom i närmsta kretsen, men jag har koll på och har respekt för "killen i grön tröja".
Viktigt sånt där.
Faktiskt.

Inga kommentarer: