lördag, december 31, 2011

I väntan på 2012

Årets sista cykelpass blev ett klassiskt distanspass med fler personer än jag själv och fikastopp mitt i.
Att detta skedde i solsken o några minusgrader gjorde inte saken sämre.

År 2011 varit lite annorlunda än dom senaste åren och mycket har hänt för min del, både väldigt positivt o negativt.
Till det positiva hör ju att jag numera bor i ett hus istället för lägenhet, utan att behövt göra avkall på ekonomin nämnvärt alls.
Och jag är även positivt överraskad att jag presterade riktigt bra på tävlingarna som jag ville prestera på.
9e platsen på SM o den totala 6e platsen i SWE CUP i den hårda H40 klassen, är bra för att vara jag.
Från augusti kanske både verkligheten av lite sämre vinterträning än vanligt kom ikapp, plus att jag blev småsjuk vilket ledde till rekorddålig höstform. (jag som brukar kallas höstcyklist annars).

Som den bekväma vanemänniska jag tenderar att vara så skulle det vara skönt om 2012 blev lite mindre svängig.
Eller oxå inte ?

1 kommentar:

Gunnar Töjren sa...

2012 då jävlar!!!