måndag, februari 06, 2012

Distanspass? Nej tack!


Inbjudande stod min vintercykel/pendelcykel o väntade på mig i 22 graders kyla igår, men jag valde att ta vilodag på en söndag för "utmaningens" skull.
Kan hända var det därför jag var så fruktansvärt fräsch i benen på dagens fyror.
Mer motstånd, samma kadens o lagom hög puls.
Skönt, för jag har suttit fast på samma motstånd ett par månader.

Mitt varierade intervallprogram hjälper mig lite framåt iallafall, men det skulle faktiskt vara skönt att köra lite distanscykling oxå, men mitt envisa distanscyklande dom senaste vargavintrarna har gjort mig lite mätt på det, när det är alltför tjurigt väder.

Vår? Ja tack!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

robban sa...

körde distans i dag och det var faktiskt skönt i solen. Lite bet det när jag hade motvind men det kändes att solen är på vår sida!

Anonym sa...

Vinterhojen är snyggare i vitt!

/Peter S