fredag, februari 08, 2013

Å så lite näthat

Blev lite rastlös såhär på fredagkvällen.
Kanske skulle man näthata lite?
Jag börjar med mig själv.

"Din idiot till gubbe!"
"Hoppas du spiller ut din oboy i morgonbitti"
"Såna som du borde plågas på en stillastående inomhuscykel"
"Må du få skotta snö hela förmiddagen"
"Hoppas du trasslar in dig i sladden till maskinen som du rakar skallen med"
"Fy sjutton för dig"

Så, nu känns det bättre, och jag känner att jag har fått bekräftelse o medhåll bland alla därute på de där oändliga internet.
Många håller med mig
Jag är nån.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det så att du vill anmäla näthataren som du drabbats av så kan du komma till mig på jobbet på måndag ;-)
/Staf

stefan sa...

Jag vet inte om jag vågar anmäla.. :)

Gunnar Töjren sa...

ha ha... roligt skrivet :.))

Anonym sa...

hatar alla cyklister som bloggar...speciellt cykelgubbe /robban