söndag, februari 24, 2013

Ett fall framåt?

Var lite mer sugen på att ta ut mig den här helgen när Gunnar återigen körde träningsrace utanför huset.
Solen sken o sommardäcken hade åkt på.
6 st startande av varierande status
Kändes hyfsat fysiskt men lite klen uppför, tekniskt gick det sådär.
Har blivit lite dubbdäckshandikappad och hade lite problem att ställa om åkstil och kämpade för att hålla mig i spår.
Jag som precis börjat lära mig dubbdäcksåkstil..mot min vilja..dubbdäck är till för jätterädda gubbar och möjligtvis blankis.
Tack vare att andra var lite sjuka o ringrostiga så var jag inte helt sämst iallafall, men det saknas lite fokus och därmed kämpaglöd när det svider lite i benen..
Men jag är hyfsat lätt o har tränat på, så lite fortare ska det nog gå att köra.'
Ganska kul att spela cyklist.

Inga kommentarer: