onsdag, maj 01, 2013

Trög landsväg


Var med och körde lite träningsrace på landsvägen idag med 10 st andra.
Ett arrangemang av Robban med efterföljande fika i solen
Var väl inte direkt min bästa dag i sadeln.
Benen var kanske inte urdåliga, men jag orkade inte ta ut det sista när det behövdes.
Kanske nån form av självbevarelsedrift eftersom jag vet att jag kommer att bli svintrött både lördag o söndag när SWE cup premiären i MTB äger rum nere i Tidaholm o Hjo.
Har oxå fått det svårare att tända till riktigt när jag kör träningsrace, särskilt på landsvägen.
Jag var uppe lite på rött i sammanlagt 14 minuter och varje gång slog det knock på mig.
Inte riktigt som vanligt..
Gick i mål i andraklungan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att du behöver längre brantare backar om du ska dominera på lvg! Lycka till nästa helg/robban

stefan sa...

Det beror på vilka jag ska dominera, men chanserna ökar kanske i dagens startfält..