söndag, januari 11, 2015

46....

...stycken 20/40 intervaller på raken blev det ikväll. Inte rekord men..
Man är rätt rökt när man är klar i alla fall.
Katten kom ner i källaren o kollade till mig 2 gånger om allt var okej.
Jodå jag levde ju men om jag är "helt okej" vet jag inte..
Betydligt lugnare men ändå rätt krävande var det igår, när jag stack ut i gryningen och körde ett skönt distanspass före frukost i det morgonlugna vädret innan snövädret drog i gång.
Det tar på krafterna ett annat sätt... liksom...
Fyrorna i fredagskväll blev hyfsade trots att jag kände mig ickepigg innan.
Blev trött av dom med
På ytterligare ett annat sätt

I övrigt en rätt trist helg som mest bestått av snöskottning, smeka katter och kolla vintersport på TV samt försöka motstå att äta för mycket gott.
2 kg ska bort inom ett par månader.
Nog så svårt om det ska vara "riktiga" kilon

Inga kommentarer: