lördag, januari 03, 2015

Haltande träning

Sista veckan så har min träning varit lite ojämn, och detta på grund av att mitt gamla knä inte vill vara med i matchen.
Blir svullen, knakig, mosig o öm i knät.
Precis som vanligt när man har artros
Distanspass ger flest biverkningar, men jag drar mig just nu för alla cykelpass, utom såna som är så roliga att man inte tänker på smärta o biverkningar.
Brukar bli bättre igen efter nån vecka.
Och när knät är bättre så är tillståndet ändå så pass kass att en fullt frisk person skulle sökt läkare...
Men jag är van.
Men det finns ju proteser
Och hagelgevär och gapande munnar..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att både du och jag inte tillhör de fullt friska ;-) Hoppas knät rättar till sig asp så ses vi på nån cykel rätt va det är!

stefan sa...

Eller med en rollator med flaskhållare.
I flaskhållaren: En flaska starksprit