lördag, februari 02, 2008

Välkommen till paradiset

Katten ville ut till varje pris. Det snöade och hon var inne efter en runda runt hörnet för att kolla läget.
Jag gör samma sak ungefär, man måste ut och man försvinner bara runt hörnet en stund känns det som. Sen är ytterligare en vanlig vinterlördag till sin ände.

Jag hann dock med att plåga mig i ett helvetiskt intervallpass med hög puls och få ett välmående efteråt.
Vettiga människor knarkar istället.

Men jag och min katt är lite fega, så vi nöjer oss med en titt runt hörnet.
Trots att helgerna går fort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur vettiga är de som knarkar????

stefan sa...

En finne skrev in till Norrtälje Tidning o klagade på ett litet kåseri av NTs Rickard Grandin, där han skrivit om att han tyckte att "Till och med Finland ligger obehagligt nära" när han var deprimerad o paranoid. Finnen kallade det rasism. Jag kallar det symbolik.
Kanske kan jag tycka att knarkare är vettiga när jag är lite uttråkad. Men även här handlar det om symbolik... ;)