fredag, april 17, 2009

Början och slutet?

I morgon är det en ovanligt tidig tävlingspremiär. 2 st tävlingar i svenska MTB cupen i Mjölby och Borensberg. Jag är faktiskt inte så nervös, jag vet min kapacitet ganska bra, och även om jag kanske blivit lite vassare i år så gör det nog inte så många placeringar i resultatlistan.
Om ens någon? I veteranklasserna så kommer det ju varje år upp nya unga talanger. På 40 år..
Dagsformen brukar ju vara viktig i hårda konditionssporter och man hoppas ju varje gång på en mycket bra sådan.

Samtidigt så gör jag nog bland dom sista racen på min gamla cykel som hängt med ett par år nu.
Lite upphottad till helgen med lite lättare hjul o så, men den väger ändå in på dryga 10 kg
Fast han som sitter på väger istället ganska lätt.
Är det bra?
Posted by Picasa

Inga kommentarer: