måndag, november 16, 2009

Det är så här man gör

Eftersom det ibland finns synpunkter på hur jag visar mina pulskurvor här på min blogg så kommer här en manuellt ritad lätt modifierad pulskurva direkt ur mitt eget minne ca 5 min efter att jag tittat på den på mitt Polar program.
Sedan lite slarvigt fotogfaferad och senare överförd i datorn o ut på det stora internet.
Fantastiskt vad man kan göra med den nya tekniken, såsom blyertspenna och papper.

Föreställer iallafall kvällens 4*4 pass om nån undrade.
Och undra ska man ju göra över konstverk.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

jahaö...kör du 4x4 på måndagar oxå?!?!

stefan sa...

Oxå o oxå... Sista veckan med spontanträning så kan det bli träning närsomhelst eller inte alls.. :)
Man blir väl varse om hur dålig man hunnit blivit på Lördag