lördag, december 12, 2009

Inte lurad igen

4 st medlemmar, däribland jag, i den lilla klubben CK Norrtälje, körde idag ett litet mtb race på lite snöiga o delvis lite frusna stigar.
Mest var det dock seg lera, som kändes ännu segare med den form som jag har just nu. En form som är ganska långt i från den form som något överraskande infann sig förra vintern.
Kul ändå att köra rejäl mtb, även om jag blev ifrånkörd ordentligt av nästan alla konkurrenter.
Tillräckligt frånkörd för att hinna bli fotograferad av en av dom i slutet av loppet.
BRA att konkurrenterna är snabba, så jag inte förleds in i en falsk tro om att man är snabb själv.
Förra vintern var jag något snabbare än just nu, men då förstärktes det hela av att dom flesta konkurrenter jag mötte då var i rätt kass form.
Så i år tänker jag inte bli lurad igen.
Kanske?

Inga kommentarer: