onsdag, december 08, 2010

Gubbvarning

Jag var så jävla ful o trött när jag tittade mig i spegeln efter tuppluren efter jobbet, att jag nästan blev rädd för mig själv.
Nästan som min ena katt som brukar morra åt sin egen spegelbild i vattenskålen.
Istället för att morra så drog jag ut på ett uppfräschande kvälldistanspass på 2 tim i lugnt tempo
En skön men inte så sensationell upplevelse direkt, men jag blir väldigt trött av att köra kvälldistans numera, och när jag kom hem och fått i mig lite mat så satt jag i soffan och nickade till.

Tyckte jag hörde nån som morrade, men när jag tittade upp så låg katten kvar i fåtöljen och inte framför vattenskålen.
Kom senare på att "morrandet" var min egen snarkning, där jag satt med svängd hängnacke o sov som en riktig gubbe bara kan göra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

japp så är det du har trätt in i gubbträsket på riktigt. Men var inte orolig det finns mycket kul att göra när man är gubbe, tex ladda för H-50 :-)

stefan sa...

2017 Då jävlar!!