lördag, juli 09, 2011

"Same old trip as it was back then"..

På senare år har jag varit väldigt stabil i formen genom hela året, och detta tack vare att jag helt enkelt varit bra tränad.
I år är jag fortfarande hyfsat tränad, men lite ofokus och oföljda träningsschemor har gjort min stabila status till en svajig dito.
Blandar bottenapp med bra prestationer
Om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli riktig ordning på detta förrän jag går in i nästa säsongs vinterträning och liksom får börja om från början.
Har ändå haft tur eller nåt i år, för jag har på nåt sätt lyckats haft bra form o bra ben på dom riktiga tävlingarna.

Så nu åker jag ner till swe cup finalen i Göteborg och MTB SM i Borås o chansar lite.
Som jag gjorde förr.
Det gick alltför sällan bra då, men man blev väldigt nöjd när man ibland lyckades...

Inga kommentarer: