tisdag, maj 01, 2012

Torvalla lvg GP

Bestämde mig för att rejsa lite med landsvägsgubbarna i klubben som omväxling.
Bana med 1 st backe med stark medvind, några ickesvåra kurvor och raksträckor med rätt stark kant eller motvind.
Inte läge för några utbrytningar direkt o det blev det inte heller och alla, inklusive jag själv, verkade lite sega.
Förutom att det kördes lite i medvindsbacken varje varv så blev det lite händelselöst och det avgjordes i en spurt i nämnda medvindsbacke.
Jag hade, kanske som väntat, begränsat med toppkraft i benen idag och fick vika ner mig mot alla som var med till spurten.
Men det blev ändå den träning jag var ute efter.
Fint väder o fika sen oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ju oerhört glad över att inna en spurt mot dig. Det var ett tag sedan sist :-)
lycka till i helgen!
/Robban